Şikayetvar.com
Afaki beyanlar, mesnetsiz şikayetler!
1
Kurumsal yaklaşımımız
Şikayetvar.com sitesinde yer alan Vakfımızla ilgili beyanlar ya bizimle ilgisi olmayan (ÖSYM'de görülmeyen sertifikalar ya da HES koduna bloke konması gibi) konulardadır ya da bize ulaşıldığı taktirde çözümlenmiş sorunlardır.
2
Gerçekliği araştırılmadan yayınlanan şikayetler
Şikayetvar.com sitesi hukukun temel ilkelerinden olan "iddia sahibinin ispat yükümlülüğü" yerine Vakfımızı asılsız ve kötü niyetli beyanlar hakkında savunma yapma durumunda bırakmaktadır.
3
Şikayetlerin silinmesi hususu
Sisteme ücreti mukabili üye olan kurumların haklarındaki şikayetleri sildiği bilinmektedir. Binlerce gönüllümüzle yaptığımız başarılı çalışmalar kamuoyunda taktir toplarken asılsız şikayetlerin yayınlanmasını ETİK bulmuyoruz.
4
Tüketici hakları
Tüketicinin korunması için yeterli mevzuat bulunmakta, ilçe ve il tüketici hakem heyetleri, tüketici mahkemeleri görev yapmaktadır.
Tüm bu yasal korumalar mevcut iken ticari bir yapı olan Şikayetvar.com' un tüketicileri koruduğu iddiası ne derece gerçekçidir?